21 października 2020

Naprawa sklepów internetowych

Komunikacja czy sprzedaż przez internet wymaga pełej definicji procesów i nadzoru działania. Niestety strony internetowe są częścią ecosystemu opartego na bardzo limitowanym service level oraz zabezpieczeniach i stabilności.

Liczy się szybkość działania, możliwość tworzenia, a nie wsteczna kompatybilność. Dlatego naprawa sklepów internetowych, które stanowią integralną cześć kanału sprzedaży to prawie standard.

Można oczywiście starać się zabezpieczyć przed nieprzewidzianych zdarzeń jednak niestety należy się liczyć z naprawą sklepów internetowych w częstszych lub nawet codziennych interwałach czasowych. Naprawa sklepów internetowych polega na odwzorowywaniu zdefiniowanych procesów oraz udrażniania ich po okresowych updatach samego rozwiązania jak i systemów i platform współpracujących z nim.

Naprawa sklepów internetowych najefektywniejsza jest jeśli współpracuje się z stałym partnerem, który znając środowisko i otoczenie sklepu pozwala na efektywne usuwanie i powtórne przetestowanie funkcjonalności.

Często naprawa strony internetowej jest tożsama z naprawą sklepów internetowych z nią współpracujących, także wymaga to aby administrator strony internetowej  posiadał kompetencje kompleksowego odwzorowania całego ecosystemu firmy.

3 thoughts on “Naprawa sklepów internetowych

    1. zwłaszcza jak ktoś instaluje wszystko co popadnie… potem masz 40 wtyczek i nic nie działa.

Comments are closed.