27 listopada 2020

Rola pozycjonowania w praktyce stomatologicznej

W dzisiejszych czasach obserwujemy zdecydowaną zmianę w zachowaniach Klientów. Coraz częściej szukamy informacji we własnym zakresie, bazując na Internecie oraz opiniach, nie zaś na ogłoszeniach czy reklamach.

Blisko 80% ludzi przyznaje, że do wyszukiwania informacji korzysta lub skorzystało choć raz z internetu. Jednocześnie, wszystkie statystyki mówią o coraz mniejszej sprzedaży gazet. Oznacza to, że bez postawienia na media elektroniczne nasza grupa docelowa skurczyła się znacznie i będzie kurczyć się w dalszym ciągu wraz ze wzrostem popularności internetu oraz spadkiem mediów tradycyjnych.

Skoro większość informacji wyszukiwanych jest przez internet, logicznym wydaje się być wniosek, że każda firma powinna się w nim znaleźć. Nie trzeba budować na początek ogromnego portalu, natomiast muszą znaleźć się tam podstawowe informacje oraz przede wszystkim, strona musi dać się odnaleźć!

Jak dać się odnaleźć w internecie?

Przede wszystkim należy zaznaczyć że sama strona internetowa, chociażby była najlepsza na świecie, nie przyniesie ani jednego pacjenta, jeśli ten na nią nie trafi.
Analogicznie, możemy mieć np. doskonały sklep z najlepszymi wędlinami w doskonałych cenach ale jeśli będzie np. w bramie, niewidoczny i nie zadbamy o odpowiedni szyld to wielu klientów do nas nie trafi.

Usługami które służą podniesieniu widoczności jest:
– pozycjonowanie
– adwords
– facebook
– inne reklamy

Korzystając z usług odpowiedniej firmy która świadczy pozycjonowanie stron internetowych dla gabinetów możemy być pewni że dobrana zostanie dla nas odpowiednia forma reklamy, a nasz budżet zostanie spożytkowany możliwie efektywnie.

2 thoughts on “Rola pozycjonowania w praktyce stomatologicznej

Comments are closed.